środa, 8 maja 2013

Żaluzje na wesoło

Witam Kochani :)

Wiosna pełną parą, słońce się rozkręca i już niedługo uprawnione wakacje !!!

Jak to było w piosence "Wakacje, znów będą wakacje,
Na pewno mam rację wakacje będą znów!"...

Chyba każdy po tak długiej zimie czeka z utęsknieniem na 30 stopniowy upał :) Ja na pewno ! :)

A dziś u mnie trochę więcej uśmiechu :) Pieski i kotki zawsze mnie rozweselą. Przygotowałam coś co na pewno przywoła wspomnienia, jeśli miałeś/aś  kiedyś psa albo kotka i żaluzje ....

Pozdrawiam Was serdecznie... Ciekawe czy właściciele byli zdziwieni, zszokowani ...














1 komentarz:

  1. hahahha jak bym widziała swojego kota. Przyjemny blog, bardzo mało jest takich miejsc poświęconych żaluzjom i roletom. A każdy kto je wybierał wie jakie to trudne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...